måndag 6 oktober 2008

Måndag

Dagen började med bild, där jag mest satt och klottrade ner olika stilar på bokstäver. Vi hade svenska, lika tråkigt som vanligt. Lång lunch, och sedan dags för matte, där vi bara repeterade till provet som vi har på onsdag. Gympa, där vi tog oss igenom ännu ett volleybollpass. Riktigt kul, men inte speciellt bra för mina fingrar :/ När gympan var slut, skulle vi ha vårat första matpass med bandygym. Vi delades in i grupper, jag hamnade med Ekis och Aksel, och fick recept på en lätt köttfärssås. Det blev kanongott, verkligen (Y) Vi var ett bra team ;D haha..

Mätt och belåten gick jag hemåt. Var hemma en kortis, innan jag och Marika drog ner på stan. Där inhandlades det från min sida ett par skor och en mössa. Vi traskade runt lite, innan vi cyklade mot Skogsvallen. Fotboll varierat med gummiband och explosivitet, men astman ställde till det, så det blev styrka för min del.. Det vill säga, de får styrkeövningar jag kan göra med min rygg :/

Nu sitter jag här hemma och tråkar. Ska göra ett par frågor till historian, sen ska jag nog gå och lägga mig. Upp 7 imorn och åka skridskor, får se om man kan undvika att skada fingrar denna gång :P

POKNIS

Inga kommentarer: