tisdag 2 november 2010

"In my next life I want to live my life backwards. You start out dead and get that out of the way. Then you wake up in an old people’s home feeling better every day. You get kicked out for being too healthy, go collect your pension, and then when you start work, you get a gold watch and a party on your first day. You work for 40 years until you’re young enough to enjoy your retirement. You party, drink alcohol, and are generally promiscuous, then you are ready for high school. You then go to primary school, you become a kid, you play. You have no responsibilities, you become a baby until you are born. And then you spend your last 9 months floating in luxurious spa-like conditions with central heating and room service on tap, larger quarters every day and then Voila! You finish off as an orgasm!"
- Woody Allen

6 kommentarer:

Frida sa...

Me like ^^

Frida sa...

Jag vet, jag vill göra det! Läsa boken alltså ;)

Frida sa...

Ok, då vet jag! Är det något jag borde ta med mig på lördag som du har glömt här hemma förresten? :)

Frida sa...

Haha, okej. Men hur lång tid kommer det inta ta tills du ser dom liksom? Långtid... :)

Frida sa...

Bli bättre på att blogga unge! Jag vill veta vad som händer i ditt liv systra mi ^^<3

Frida sa...

Väldigt vad mycket kommentarer det blir, men jag antar att du såg mitt sms! ;)

Du vet kanske vad hemsidan CIAO är får något? En hemsida där man kan läsa recensioner om det mesta som finns att köpa i Sverige.

Jag såg på en blogg (såklart tänker du nu) att hemsidan GER DIG ersättning för att du recenserar produkter.

Hon skrev att hon har nu skrivit 65 enkla recensioner på sin kamera, högtalare m.m och redan tjänat ca 1300kr, PÅ 2 veckor!
Alltså, du som också är duktig på att skriva och som kanske har många produkter som du skulle kunna tänka dig att recensera kan tjäna tusenlappar på 2-3 veckor!

Jag registrerade mig nyss, men jag vet inte om jag hinner skriva något idag. Tänkte bara tipsa dig, om det är något du är intresserad om? :)

Länken är iallafall: https://www.ciao.se/reg.php