fredag 8 oktober 2010

En vecka senare...

Fredag:
Anländer till Trollhättan, inser att jag glömt min målvaktsväst...osis... Fystester och sedan genomgång på kvällen.

Lördag:
Träningspass, lunch, träningspass, kolla match i Vänersborg, träffade Malin och Lina, tillbaka till Trollhättan, läggdags.

Söndag:
Internmatch. Spelade ute i 20 minuter. Askul. Brandalarm. Fortsatte matchen. Stafett och straffturnering- Lunch. Hemfärd. Träffade Lina. Pratade om allt mellan himmel och jord. Lina går av i Falköping. Framme i Västerås. Captain kommer över. Det gamla vanliga. Läggdags.

Måndag:
Tandläkaren. Tandställningen väck på höstlovet. Hamburgertallrik med pappa. Tillbaka till Nässjö. Plugg.


We want the airwaves back...


Tisdag:
Svenska. Teater. Farbror pratar om sitt liv. Går av scenen gråtandes. Övertygad om att det är på riktigt. Lunch. Samhäll. Får veta att det faktiskt var en teater. Känner mig blåst. Möte med Ungt Parlament. Ner på stan med Sofi. Köper choklad. Hämtar ut mina benskydd. Pank. Hämtar ut mina böcker. Släpar hem sakerna. Känner mig redigt nöjd. Skriver klart min samhäll.

Onsdag:
Träning. Psykologi. Lunch. Religion. Lyssnar på Hare Krishna snubbe. Samhäll. Hem. Gör ingenting.

Torsdag:
Samhäll. Me don't like Maria. Psykologi. Intressant. Engelska. Sofi och jag sitter på golvet i bibliotekets engelskavdelning. Lunch. Emmy och jag går till Pigalle. Möte med Ungt Parlament. Köper glass. Går hem. Lämnade officiellt Svenska Kyrkan. Tvångsläser "Slash". Läggdags.

Fredag:
Teori. Långt hål. Lyssnar till tal på engelskan. Svenska. Jönköping med Jossan. A6. Mat på IKEA. Tillbaka till Nässjö. Traskar hemåt. Börjar läsa "Paramore".

Lördag:
Sovmorgon. Kollar L Word. Läser ut "Paramore". Träffar Sofi och Emmy på Hemmakväll. Köper för mycket godis. Hem till mig. Paranormal Activity. Paranormal Entity. Herkules. Youtube. Säger hejdå runt halv 5 på morgonen. Sitter uppe och gör ingenting. Däckar.

Söndag:
Fyra timmars sömn. Anneberg. Möte med Rosabollen. Hem. Försöker plugga. Misslyckas. Gör en massa annat. Måste nu plugga. Uppesittarkväll.

Inga kommentarer: