torsdag 30 september 2010

The poinlessness of pointlessness

Söndag - såg Camp Rock 2 & Madagascar 2...that's it.

Måndag - engelska, religionsprov, lunch, historia, Tranås... Jag har saknat min BoIS-familj QQ

Tisdag - tåg till Nässjö, lyssna på en tant som inte hade något att säga, känna ångest över framtiden, meningslös gympalektion, ett djävulskt långt hål, 10 minuters samhäll...

Onsdag - brinellmaran...fika i skogen med da crew, frös rumpan av mig, skrattade åt alla stackare som sprang.

Torsdag - arbeta med projektarbetet hela dagen...20 minuter senare var vi på väg till stan, mat på Steakhouse, meningslös shopping, Sofi och jag tillbaka till skolan, började med samhällen

Givande vecka -___-'''''''

I morgon bär det för min del av till Trollhättan...jag vill inte. På söndag får jag spendera ett par timmar i Västerås...det behövs. Nästa vecka kommer mina benskydd och böcker...det tycker jag om.

Det var allt jag hade att säga...

Inga kommentarer: