fredag 20 augusti 2010

Seven days...

Okej, den senaste veckan är som upplagd för bloggen, så det är väl bara att sätta igång...

FRIDAY/SATURDAY
Hängde med Captain. Vi käkade kebab, degade i soffan, degade lite mer, satt på altanen, drack te, pratade Konoha och skrev perversa meningar.

SUNDAY
Blev väckt efter ca 4 timmars sömn då Frida skulle ha frukost på sängen, skitungen blev nämligen hela 16 bast. Annars var dagen relativt händelselös...

MONDAY
5 timmars sömn, vaknade upp med mörka ringar under ögonen...underbart... Cyklade till pappa strax innan 9, dog i soffan i en kvart, cyklade till tandläkaren, insåg att Captains perversa målning på mitt ben syntes, skämdes lite, fick nya gummiringar, cyklade hem. Resten av dagen, meningslös...


TUESDAY
Jag vet inte vad jag gjorde, men jag misstänker att det inte var något viktigt...

WEDNESDAY
Körde bil med morfar. Från Hälla till Tortuna och tillbaka. Vi överlevde och jag höll bara på att köra i diket EN gång.
Kvällen spenderades hos Captain, vi kollade Shogun större delen av natten.

THURSDAY
Vaknade upp hos Captain, gick och köpte pizza, kollade mer Shogun. Människor invaderade, vi rymde hem till pappa och kollade klart på Shogun. Captain drog sig hemåt, Frida och jag kollade på "St Trinians".

FRIDAY
Bussen ner på stan, klippte håret, lyckades spendera över 1000 kronor på lite allt möjligt, fick ångest, åkte hem, dog i sängen.

Pappa: "Ha, du har ju en mohawk."
Jag: *känner efter* "Tydligen..."

Nu ska jag försöka läsa lite innan det blir The Ark konsert online. AWESOME!!


Inga kommentarer: