lördag 28 augusti 2010

Hallå! Hallå!

Torsdagen bestod av lektioner i mängder, närmare bestämt, hela 5 stycken.

Samhäll - delade upp skolans alla klasser inför skolvalet
Natur - Vi satt igång direkt och fick Alf att komma av sig då vi kände igen ett ord från förra året... Han måste verkligen ha hopp för oss...eller inte...
Engelska - gick igenom våra sant/falskt-saker om sommaren, samt gjorde ett prov som fick mig att må dåligt
Psykologi - it's gonna be legendary!!
Historia - redan glad att jag valde till det

Ignorera det faktum att lektionerna kanske inte står i ordning, då jag helt enkelt inte ens har börjat lära mig mitt schema...chansen är dock lika stor att de står i ordning, så ignorera bara allt...

Fredagen...

Tester på morgonen och därmed var den långtråkiga testveckan över. Natur sedan, då vi lekte med mikroskop och jag försökte komma överfund med vaför Alf bytt plats på mig och Emmy... Antagligen för att han inte vill ha mig och Sofi i samma grupp längre ^^
Iallafall... Engelska efter det, där vi började med en diagnos på ca 15 sidor. Grammatik på lågstadienivå is tha shit!!
Svenska, där vi egentligen inte gjort något...
Hem en snabbis, packade en väska, gjorde marknaden med Borka och Den Lille, för att sedan käka på Steak House innan tåget mot Västerås gick.
Tja, det var väl allt...


Bara för att.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, mest i brist på annat och för att jag känner mig döende... Talihoo!

Inga kommentarer: