söndag 19 juli 2009

Can't sleep, the clowns will get me!

Okej, en kort uppdatering om vad som hänt sedan sist då jag inte är på skrivhumör ^^

* Jobbade färdigt på Änglamarken. Ett jobb jag lugnt kan tänka mig i framtiden som det där lilla extra klirret i kassan ^^

* Varit i Helsinborg en vecka nu. Solat, badat, svullat, kollat fotboll, (vinst till HIF ^^), promenerat, hånat danskan och tagit det chill så att säga ! Kanonvecka helt enkelt!

* Än en gång, jag hatar SJ av hela mitt hjärta!

* Jag har Twilight-abstinens då jag under ca 4 dagars tid läste ut både andra och tredje boken. Vägrar nu köpa den sista innan den kommit ut i pocketform, (vilken jag ännu inte hittat), så jag tänker fortsätta plåga mig själv ett tag till T_T
De är bättre än Harry Potter, och jag vill läsa den sista NU! oO

* Imorn är det jag och Ellen som ska se Harry Potter och Halvblodsprinsen, (ca 1 år efter ordinarie premiärtid oO). Ska bli kul att se trots allt!

* Det som kanske är mest värt att nämna, är nytillskottet till familjen. I lördags morse fick jag nämligen ännu en lillasyster, som jag tror heter Nova!
Jag blir själv som ett barn på nytt när jag tänker på hur mycket jag kan leka med henne om ett par år utan att någon kan säga nåt ^^
I vilket fall som helst..
VÄLKOMMEN!

Mycket mer än så var det nog inte.. Hehe.. Vi hörs vettja ^^