måndag 6 juli 2009

A working class hero

TILL ELLEN:

Du är inte ensam! Jag har panik och ångest över att jag inte kommer hinna med något alls oO
SKITLIV T_T
Det värsta är att det är mest "struntsaker" egentligen.. Men lika viktigt för det iofs ^^

Det funkade inte att skriva som kommentar på ditt inlägg T_T
Så varsågod ^^
SKITDATOR!




I vilket fall som helst. Har nu inlett sista jobbveckan, endast 4 dagar kvar efter idag.
Vi säger tummen upp (Y)
Lite extra klirr i kassan så att man äntligen kan köpa den där datorn och "tappa" min nuvarande från Vallbybron ^^
Life is good!

På söndag bär det även av till "De svenska städernas stad",
HELSINGBORG!
En vecka i denna underbara stad. Får hoppas att vädret blir som de säger, isåfall tänker jag bosätta mig på stranden ^^

Nej, nu ska jag strax ta tag i mitt liv och fräscha upp mig lite för att sedan träffa Eivor :D
Happy! Happy! Happy!

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Vi tackar för ditt stöd! ^^

Skitliv! ;_;