lördag 25 juli 2009

Hello puppet!

Kvällen och natten spenderade jag och Gilligan med varsin PS-kontroll i handen! Vi lirade Naruto för fulla muggar ^^ Även idag blev det ett okänt antal timmars spelande x)
Vi hann även med att kolla ett par episoder, vilket resulterade i att jag nu suttit och läst mangan ett tag, samt planerar att fortsätta (Y) Lyssnar även på nya favoriterna, HIGH AND MIGHTY COLOR ^^
Det är så kvällar ska spenderas !
Nedanför kommer bilder som fick oss att dö lite ^^
F-U-N-N-Y
XD

Vi hatar Sakura och "Puppets" ! oO


"Smile, it confuses people!" x)

Inkompetent ! Och hör sen oO

Nu "kom" Gilligan av sig x)

"I'm floating like a ship!"

"Mendokuse!"

"I'm just happy!"

Tsunade: "How's this pose?"
Jiraya in water: *glegg*

And yes, he CAN pull it of x)










7 kommentarer:

elleneriksson sa...

Hahahhaha! Bilderna! XD Fan vad jag garvade när jag såg Gaara i den röda dräkten! XD

High and mighty color låten från Bleach är såå bra!! oO

elleneriksson sa...

Glömde bara säga:

SAKURA OCH PUPPETS SKA DÖ!!! oO

sådär, nu är det bra.

Vince sa...

Deras låt Pride är ännu bättre (Y)
Med i Gundam Seed Destiny eller nåt ^^

I HATE THOSE PUPPETS! oO

elleneriksson sa...

Jag ser på bilden med Gaara, Kankuro och Temari och jag tänker:
"Finn fem fel!"

XD

1. Varför har Gaara knäskydd!? Ska han ramla och skrapa knäna i sanden?
2. Varför ser Temari gravid ut?
3. Kankuro är lönnfet!
4. Varför släpar Gaara med sig sin gourd med sand om de är på en strand!?
5. What's the deal med den röda dykardräkten!?

XD

Vince sa...

1. Han har surfat och valt att skydda knäna om han skulle slå i något på botten!

2. Temari och Shika har träffats i smyg. Hon är på smällen men har inte vågat tala om det för honom än!

3. Kankuro är deprimerad för att de inte fått någon sändningstid och har därför börjat tröstäta!

4. Som du sa, för sakens skull. Det är en del av honom och han kan därför inte gå någonstans utan den. Ett så kallat snuttefiltssyndrom.

5. Det är kallt i vattnet och han har som sagt surfat! Dessutom är han en liten smyg-spännis!

Så nu vet du XD

elleneriksson sa...

HAHAHAH! Ett snuttefiltsyndrom! XD

Det där med Kankuro kan vara sant! Jag ska köpa en bantningsgris till honom när han fyller år! (Y)
Saken är väl att med min goda hörsel så kommer det bli det scenario vi pratade om. Vakna flera gånger i natten och höra grisjävels skrikande och Kankuro som attackerar tillbaka och gormar en stund och slänger ingen kylskåpsdörren. x)
Lovely! .... Jag ska döda honom! Så snart vi flyttat dit. x)

Vince sa...

BWAHAHAHAHAHAHAHA XD