måndag 27 juli 2009

Ton-Ton, a k a "Stekt Bacon"

HELGENS CITAT:

J: Förresten, vad ska du göra med bokproblemet?
E: Bokproblemet? Vilket bokproblem?
J: DIN MAN!

- Oh yeah I wanna kill my brother. Because.. he's an ass.. and he stole the last klondike bar!
- What would you do for a klondike bar?
- I just said, kill my brother!"

Funny! Funny! Funny! XD


Sitter och lyssnar på min nya favoritlåt, "Heyo Captain Jack", kollar Simpsons, läser och skriver ^^
Tjejer kan göra många saker samtidigt (Y)

Gårdagskvällen/natten spenderades än en gång at my third cousin's, uncle's, roommate's daughter's, twice removed...and adopted, place. I call her Gilligan!"
Vi nördade spel, lyckades ta oss fram till sista bossen men gav snart upp. Kollade de två senast utkomna Naruto avsnitten, sörjde Jiraya, läste bok, slängde iväg Abridged-citat, samt fantiserade ihop en mycket intressant historia x)

(Btw, han kan vara min pappa, men lämnade ifrån sig mig när han skaffade sin postorderfru och blev en "missing-nin", till din pappa, d v s, hans bästa vän. Därför tror också alla att jag är din syster på riktigt!)

Let's keep the rest to ourselves though ! oO

Somnade runt 5. Blev väckta halv 10 då det bara var att pallra sig upp. Käkade lite frukost, Gilligan stack till hästen och jag cyklade hemåt (Y)

Sedan dess har jag suttit och gjort precis samma sak som jag skrev allra först ^^
Åt nyss gårdagens rester, men är fortfarande hungrig T_T
Får nog bli lite ramen om en stund !

Imorn bär det av ner till farmor där jag och syster ska spendera ett par dagar. Ska bli skoj, I must say !

Nej, back to geeking ^^


VIVA LA REVOLUCIÓN!
Mer sommarlov till folket! oO





3 kommentarer:

elleneriksson sa...

HAHAHAH! Bokproblemet!! Jag avled!! X'D
Klondike bar <3 avled ännu mer!

Fan va kul jag hade igår! Själva historien tycker jag att vi ska skriva upp så att det blir som en riktig historia! Förresten, din plan om äkta syster saken kan funka!

JAG VILL INTE ATT DU ÅKER! T_T

PUSS!

Vince sa...

Skoja inte oO Så mycket och så högt har du inte skrattat på länge XD

Visst lät det bra? ^^
Jo, vi får nog ta och göra det!
Vi får skriva ner varsin i vårat eget perspektiv och sedan fläta dem samman, så att säga ^^ (Y)

Sitter just nu och ritar på hur jag ska se ut ^^
And for the record, min mamma var "vanlig", så jag är inte grå x)
Heh Heh Heh Heh

Det är bara ett par dagar !
I will be back ^^

elleneriksson sa...

Det är fortfarande Funny Funny Funny! XD

Att fläta samman dem låter bra, och nu så har vi ju redan pratat igenom det också! (Y)

Du blev riktigt söt ju! ^^ But I'm still hot, bwahaahah! Min man kommer bli glad! xD

You better be back! Men det är ju 5 dagar!!! TT_TT