söndag 27 april 2008

Domingo

Film med Emma igår kväll. Tittade på Walk The Line, en väldigt bra film (Y)

Vaknade halv 1 idag av att mormor kommer instampande genom ytterdörren. Ska be mamma förvarna mig nästa gång hon ger bort nycklar till folk. Det var iallafall väldigt skönt att äntligen få sova, känns som jag inte gjort det på flera veckor. Den här veckan har varit hemsk, vaknat 30 gånger varje natt, okej, 4 kanske, men det är också 4 gånger för mycket.

Så vad har jag planerat idag då? Plugga fysik antagligen. Kanske fortsätta lite med hemkunskapen, måste ju ha ett upplägg när jag väl börjar sen. Ska titta på reprisen av Grey's Anatomy också, då pappa vägrade missa fotbollen i onsdags. Sen har jag visst lovat pappa att ta en långpromenad med busarna vi har där hemma. Det kan nog behövas, de var som galna igår. Sprang runt, runt och jagade varann i vår lilla lägenhet. Påminn mig om att aldrig skaffa hund, iallafall inte 2.

Inga kommentarer: