måndag 28 april 2008

Ännu en dag

Skön dag idag.. Började kvart i 12 med film på svenskan. Efter det blev det ett par tal på matten, samt lite snack på SO:n, blev bland annat uppdelade i judar och muslimer till nån "redovisning" vi ska ha senare. Skoj, skoj.. På spanskan gick vi igenom något papper, inget spännande där.

Väl hemma satt jag och hade en intressant pratstund med Olivia och Rebecca på msn. Vi kom fram till att dansande bananer är tuffa och att ungar som dampar när de spelar cs är till för att skratta åt. Efter den lilla pratstunden var det dags för träning. Inte speciellt sugen, men pallrade mig ner ändå. Jag och Tessan lyckades faktiskt med att ta oss runt 2.5an med våran astma och sega kropp. Kändes riktigt skönt efteråt. Styrkan däremot var värre än någonsin, hela kroppen bara skakade, men man kan ju inte alltid vara på topp ;)

Nej, nu ska jag nog hoppa in i duschen innan man är så illa tvungen att öppna den där fysikboken. Usch för prov, även om astronomi inte var direkt det tråkigaste vi läst om. Kanske ska slänga iväg något sms till Emma också, bara för att jag har tråkigt (A) Får se om jag tänker slösa på hennes pengar eller inte :)

Hej så länge

Inga kommentarer: