lördag 26 april 2008

Grillkväll o loppis

Härlig grillkväll med Kajsa, Emma och Ellen igår :) Käk, godis i massor och en jävla massa snack, bland annat om politik, människor och våra trevliga liv :S ;D

Idag blev det ännu en tidig morgon då man anmält sig att frivilligt jobba i kiosken på loppisen. Efter 3 timmars stående och rännande mådde inte min rygg nå vidare, men det är som det är med den pensionärsryggen. Kul att umgås lite med lagkamraterna iaf :)

Får se om man ska pallra sig ner med pappa sen och titta på VSK:s match. Beror på om ryggen känner för det elr inte. Skulle iaf va kul att se TT o Jag, även om man redan hört både dom och Fronda repa tidigare idag :) Men nu ska jag iaf bara ta det lugnt en stund, sova lite kanske ;)

Förresten så saknar jag min Boogey :(

Inga kommentarer: