torsdag 3 juli 2008

2 juli: What a wonderful day

Helt okej jobbdag. Kunde inte låta bli att le när Yvonne berättade att det första Daniel hade frågat om när han kom dit i morse, var om jag skulle komma eller inte :D haha.. Goa lilla kille! Annars var det ganska lugnt idag. Spelade lite fotboll och pingis, samt satt ute och stekte i solen :P haha

När jag slutade var det bara att stressa hem och slänga in lite grejs, innan det bar av ner på stan. Där träffade jag Madds somsatt och ritade i en tävling "Doodle 4 Google". Hon tyckte jag också skulle vara med. Så där satt vi och ritade för fullt, när Sebbe och Rebecca dök upp. Även de ritade en teckning. Madde och jag blev även filmade när vi sa "Doodle 4 Google Västerås". Det kommer läggas ut på youtube senare (A) xD hahaha..

Vi 4 traskade runt på stan lite. Sedan sa vi adjö till Madds, och begav oss hem till Rebecca. Där muppade vi ett tag, eller, Sebbe somnade och jag och Rebecca satt och muppade framför datorn. Pratade med ankpedofilen och någon skum snubbe. Mycket trevligt. Senare dök även Elisa upp, och då gick vi ännu en gång in på Rebeccas rum. Vi brottades och kittlades, när Ellen skickade ett litet sms. Det dröjde inte länge förrän också hon var där.

Efter ännu ett tag, dök även Julia upp. Då drog vi till Shell, där vi köpte dricka m.m. Inen av oss hade ätit sen lunch, så vi var lite små hungriga. Vi traskade till Blåsboskolan, och satte oss där för att gunga. Strax kom ett par trevliga moppe"pöjkar". En av dom kallade mig för punkare, det är nog första gången det hänt xD Iallafall, så satt vi där och snackade och hade lite skoj ett tag, innan de åkte iväg. Då var klockan tolv, och vi kände att det började bli dags att dra oss hemåt.

Jag och Ellen sa hejdå, och cyklade hemåt. Tog nyss en snabbdusch och sitter nu och väntar på att mina vitlöksbröd ska bli klara. Som sagt, har inte käkat något sen 11 idag oÓ Klockan ringer om sådär en 5½ timmar. Känner mig riktigt pepp (Y) HURRA!

Inga kommentarer: