torsdag 3 juli 2008

3 juli: Sommar på riktigt

Kuligt idag. Har suttit ute och spelat 7an nästan hela dagen. Iallafall tillräckligt länge för att bränna mig på axlar och armar =P Vi blev även bjudna på körsbärspaj med vaniljglass, mycket gott :D Dagen avslutades med att jag och Felicia spelade UNO med Kajsa, Sanna och Elina, medan Sanna ställde frågor i stil med: "Är du och Felicia polare?" eller "Brukar ni gå på stan med era vänner?". Haha xD

När jag slutat bar det av hem till Emma. Kajsa och Ellen var även där, så vi satt och pratade medan Emma tog en dusch. När Emma kände sig ren igen, tog vi cyklarna till Konsum för att köpa glass. Så satt vi på en gräsmatta utanför Konsumen stund, innan vi bestämde oss för att bryta där.

Ska strax dra hem till pappa och packa ihop lite grejer. Sen får jag se om jag följer med mamma och Lenny ner till stan och cruisar lite, eller om jag stannar hemma. Blir nog antagligen hemma, då jag är i stort behov av att vara ensam och tänka igenom lite saker. Men jag får se..

Inga kommentarer: