torsdag 31 juli 2008

31 juli; Fab 5 is the shit

Efter 5 dagars badande, läsande, kortspelande, solande, ätande och filmtittande med mina allra bästa vänner, känns det ändå skönt att få sova i sin egna säng inatt. Det här var iallafall höjdpunkten på min sommar :D Guud vad jag kommer sakna er :( Menmen.. Så länge jag inte blir emo eller stänger in mig i manga världen, säger ni kanske inte upp kontakten x)

Kanske går det inte att dela upp vänner i goda och dåliga - kanske finns det bara vänner, folk som står vid ens sida när man råkat illa ut och gör att man inte behöver känna sig ensam. Kanske är de i alla lägen värda att man gör saker som skrämmer en själv för deras skull, att man hoppas det bästa för deras del, att man lever för deras skull. Kanske till och med värda att man dör för dem, om det skulle bli nödvändigt. Inte bra vänner eller dåliga vänner. Bara människor man vill vara tillsammans med, behöver få vara tillsammans med; människor som bygger sina hus i ens hjärta.

Bara för att jag älskar den texten.. Ni är underbara, och jag kommer aldrig släppa er! Fab 5 forever, ooh jaa.. Kärlek till oss <3




1 kommentar:

elleneriksson sa...

hahaa, det där med emo och manga, var det riktat mot mig kanske :D Min framtid, oh jaa!

Du är en av de bästa Jojo, så kommer det alltid förbli! <3