söndag 2 november 2008

Lööördag

Sov hos pappa igår natt, tittade på skräckis och klagade på dambandy. Mycket trevligt (Y) Igår spelades det dator och åts kebab. Sedan bar det av hem till mormor och morfar, där man fick chansen att leka lite med Vilgot :)

Hemma igen en stund, innan jag tog mig hem till Ellen. Vi gick ock köpte godis, för att sedan bunkra oss framför Eurotrip ;D Efter filmen blev det Rockband. Jag rockar nästan på trummor x) haha.. När vi tröttnat på det, började vi ännu en gång måla på väggen. Denna gången blev det Tsunade och Sakura, bild kommer kanske i ett senare inlägg (Y) Var kvar där till ca halv 4.

Påminnelse till mig själv.. När jag är hemma, ät aldrig mer onyttigt än vad du gör i vanliga fall! (Y)

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Hada så jäkla kul igår! Det måste göras om! <3