fredag 31 oktober 2008

Tossdag

Helt okej dag idag. Var på stan med pappa och syster på eftermiddagen, inhandlades en stickad tröja och linsvätska. Kollade även så att linserna funkade som de skulle, vilket de också gjorde. Var hemma igen vid 17. Åt lite nudlar med kyckling, för att sedan cykla till pappa i regnet. Där packade jag på mig lite grejer, och cyklade vidare mot Rocklunda. Ispass med VSK, gick helt okej, men kunde samtidigt gått mycket bättre!

En liten hälsning bara:

"Patetiskt! Det är dags att öppna ögonen och skärpa till sig om ni ska komma någon vart! Så länge du är kvar, förblir jag IFKare!"

Nu när det var gjort, känner jag mig genast bättre (Y)

Efter träningen fick jag äntligen träffa Emma. Vi traskade hem till pappa, där vi bunkrade oss i soffan med ostbågar, sura bilar och "Flykten Från Hönsgården" ;D Hann dock bara se halva filmen innan Emma var tvungen att bege sig hemåt. Menmen, vi lär träffas något mer, och om inte, så kommer hon faktiskt till Nässjö om ca 3 veckor :D

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Kanske skriver en kortis i Sovrumar'n också, får se ;)

Sov Gott!

Inga kommentarer: