måndag 15 december 2008

The first day of the weekend..

Bild, svenska, lunch, matte.. TRÖÖÖK!

På gympan hade vi dans, bland annat "Norsk Jig" och "Linedans", även sån dans som alla dansar i gamla filmer, där man hoppar runt i ring och byter partner hejvilt x) Riktigt kul faktiskt, även om man saknar koordination :P

Väl hemma, gjorde jag äntligen lite nytta. Ritade klart lite grejer till bilden.. Fast, hade kanske varit bättre om jag pluggat spanska istället (A)

Åkte ner tidigt till Skogsvallen.. Där blev det aerobics till julmusik (Y) Linnea, Lina, Kicki, Malin och jag.. När de andra dök upp en efter en, tittade de på oss som om vi vore galna x) Själva träningen gick väl egentligen helt okej, men efteråt kändes det bara fel. Känner mig dessutom smått bollrädd, och fick hela tiden intala mig själv att det inte kommer att göra ont.. Detta måste jag verkligen jobba bort :S

När vi kom hem satte jag och Malin oss i köket för att få något i magen. Från 23 fram tills nu satt vi och snackade om allt från meningen med livet till framtiden och hur våra liv såg utan vi flyttade. Skönt att bara få prata av sig då och då :)

Nej, nu är det läggdags. Upp 9 imorn för att gå till Runneryd och äta frukost (Y)
Hade gött!

By the way, längtar till nyår :)

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Jag längtar också till nyår! :)