onsdag 31 december 2008

Gaara Of The Desert

Natten till idag, (igår), spenderades med Shippuuden fram till en sådär 4.. Hann se de 15 första episoderna, och med dagens tittande, är jag nu uppe i 19. Vill inte sluta titta, men internet segar och jag håller på att somna..

R I P GAARA OF THE DESERT

Nu blev jag riktigt deppig =/ Tur att jag är påläst och vet att han inte är död på riktigt (A)

Idag har jag flängt runt på Hälla och Erikslund i sökandet efter en träningsväska.. Lyckades tillslut hitta en H20 väska på TeamSportia. Den ska nog duga (Y) På kvällen var det träning med VSK som gällde. Var trevlans att träffa alla igen, och ska troligen träna med dem igen på lördag :) Hemma igen efter träningen, tryckte jag i mig ett okänt antal skinkmackor, samt kollade på mammas nyinköpta box med någon gammal tv-serie, för att sedan kolla Naruto (Y)

Nej, nu ska jag nog sörja Gaara en stund till innan det är sovdags =/ Än så länge är han fortfarande död...

(Inte besatt av Naruto, inte alls oÓ)

BTW...Tagga nyår med Rei-san (Y) =D

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Aaw Ami-san ")

Men det är helt normalt att bli besatt av Naruto! Jag är ett livs levande exempel! Inget fel med det alls x)

Tagga Tagga!! :D

Vince sa...

absolut x)