fredag 12 december 2008

Veckan

Så vad har hänt i veckan?

Inte så mycket faktiskt. Ett prov, en redovisning och massor med film i skolan.

Bandymässigt, inte så mycket där heller. Var och kollade VBK - SAIK i onsdags, men det var inte mycket att se. Vetlanda blev totalt utspelade.

Träningar har gått sådär, haft extremt ont i ryggen den här veckan. Ska försöka fixa tid hos en ryggknackare, kan nog behövas (Y) Har även ett svullet knä för tillfället, tack vare Lina. Men man får skylla sig själv när man är dum nog och ställer sig i ett bandymål ;) För att citera Lina:

"Det är ju tur att det finns några som är dumma i huvudet!"

Ikväll är det garderoben på Hotellet som gäller, woo-hoo (Y) Trööööök! Efter det blir det kanske en sväng hem till Levén för att kolla idol med ett par andra i laget :)

Så måste jag ta med dagens andra citat också..

Går och pratar med Elin i skolan och vi kom in på varför jag suttit uppe så länge med min novell, och jag svarade att jag kom hem sent från träningen och satt sedan och pratade med min sambo.. Varpå hon skriker ut:

"Sambo! Va! Ska du gifta dig!?"

Hahaha.. Hela korridoren plus öppna datasalen hörde detta x) En spontan för den (Y)
(Jag gjorde det hela ännu bättre med att säga att min sambo dessutom hette Malin, vilket gjorde Elin ännu mer förvirrad x) Så vi tar och kör ännu en spontan)

Inga kommentarer: