onsdag 5 augusti 2009

Vart ligger pepparkakeland?

Varit hos farmor den senaste veckan. Ätit, sovit, ätit, sovit, film, Disney Channel, shoppat.. Ja, ungefär det veckan bestod av ^^

Kom hem igår. Ellen kom över och vi nördade Naruto, samt fortsatte fantisera ^^
Tillbaka till lågstadiet, and we LIKE it XD

Idag har jag suttit och läst samt kollat Bleach ^^
La även ut min och Ellens historia, numera döpt till "THE CANDY FACTORY", på Quizilla (Y) Tog sitt lilla tag bara oO

I vilket fall som helst.. Ska ta och laga lite mat. Om ca två timmar bär det sedan av till Hökåsen, där jag ska vara barnvakt ! Kakakaka ^^

3 kommentarer:

elleneriksson sa...

HAHAHAH! Klockrent igår!

"Han är ungefär 27, det går bra!"
"Han är 15!!! Han ser inte ut som femton, men det går inte ändå!"
"35, nej.. För gammal!"

XD

Kakakaka? Är det min och min mans framtida barn eller? XD

Guess who is NOT going to babysit?

elleneriksson sa...

Glömde nämna att det var klockrent att lägga ut vårt mästerverk på Quizilla! ^^

fufufufufufufu~

Vince sa...

FUUUUUUUUNNY XD

Kanonkväll, if I may say so ^^

An eljo production !
HAI HAI