fredag 1 augusti 2008

1 augusti: Full fart

Blev en snabbis på stan med Ellen på förmiddagen. Vid 12 satt jag på tåget till Stockholm, tillsammans med pappa, Frida och hennes kompis Cornelia. Framme i Stockholm, träffade familjen Karlsson och käkade på någon italiensk restaurang. Efter en okej lunch, promenerade vi genom gamla stan ner till slussen och djurgårdsfärjorna. Tog en färja över till Grönan, där vi var från ca 15 - 20.

Lyckades faktiskt motivera mig själv till att åka, Kvasten, Vilda Musen, Jetline, Blå Tåget, samt traska igenom Lustiga Huset. (Dessa åktes ett par gånger, då man gillar fart, men hatar allt som snurrar). Fy faan vad jag älskar bergbanor :D :D Jetline är nog det roligaste jag någonsin varit med om (Y) 4 g-krafter som får en att ligga dubbelvik i nästan en 90 graders backe.. Underbart x) Hoppade spökhuset och åkte Blå Tåget istället med Johan. Haha, den enda grejen man faktiskt skrek på (A) x)

Nej, detta måste göras om. Kanske blir det en tripp dit med fabsen någon gång!? ;)

Aja, nu ska jag iallafall kolla Naruto :D Saknat <3

Inga kommentarer: