torsdag 1 januari 2009

2009

Glad att jag fick börja det nya året tillsammans med dig Ellen!
En mysig kväll med Rei-san, Gaara och Kakashi (Y) Kunde inte blivit mycket bättre :)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen med Gaara och Zelda, the Demoncat, och lyssna på The Killers.

Senare idag bär det av till Göteborg med F17.. Känns inte så lockande för tillfället, men väl där, vet jag att det kommer bli riktigt kul :) Så vi taggar för det! Ska dessutom upp extra tidigt så att jag hinner se på lite Naruto innan jag åker (A) Sen måste jag hinna packa också..

Gott Nytt År

Om 2009 blir minst lika bra som 2008, är jag mer än nöjd (Y)

BTW, i höst är det jag och Ellen som firar 10års jubileum :D
Jag älskar dig!

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Det var mys värre!

2009 se upp! x) <3

Vince sa...

ooh jaa x)