måndag 12 juli 2010

Death by heat...

I FEEL LIKE A BLOODY SNOWMAN IN A BLOODY DESERT!
Rain, I beg you.... SHOW YOURSELF!!!


Sedan jag kom hem från Nusnäs i lördags, har jag i stort sett bara legat i sängen eller soffan med Boris och smält i värmen... Fairy Tail, fanfics och film... Livet är underbart.

Igår såg jag Paranormal Activity för första gången, runt 2 på natten...ensam... Halvvägs in i filmen var jag tvungen att tända lampan...yeah, a little creepy.

Idag har jag spenderat större av dagen, flämtandes i soffan tillsammans med fyra döda katter. Lägenhet uppskattas inte i en värmebölja...

Inatt blir det Sailor Moon maraton med Captain. Efter två års uppehåll, är det dags att ta tag i de resterande 104 episoderna... Får se hur lång tid det tar innan vi vill döda någon, den här gången ^^

Förövrigt har det aldrig känts så bra att ta en kall dusch QQ

// Vince


Inga kommentarer: