torsdag 8 juli 2010

Drip drip drop och non non non

JAG BLIR GALEN! oO

Billy Ray Cyrus, seriously dude...
GET OUT OF MY HEAD!!!!


Har haft den förbannade låten på hjärnan i 13 timmar nu, då något geni önskade den på P4 i morse. Det värsta är att jag endast kan en mening, som jag ändå sjunger fel...



Så vad har jag då lärt mig idag?

- Billy Ray Cyrus är ondskan själv.
- Blå jobbarbyxor är mitt nya kall.
- Morfar är en parodi på den typiska gubben.
- Pepparkakor är gott även på sommaren.
- Fairy Tail blir bättre och bättre.
- Mormor och morfar har otroligt dålig humor.
- Det är kul att köra bil i skogen.


GRODOR:

*Oscar till mormor och morfar*
"Ni är anledningen till att tecknade filmer finns."

Morfar:
"Det här är ett jävla dårhus. Man kan inte ens få hjälp när man står på en stege..."
Mormor:
"Men Lasse, vi visste ju inte ens att du höll på. Vi har ju sprungit runt och letat efter dig."
Morfar:
"Ja, men när jag väl hade fått kontakt med er."

Dårhus var ordet...


Dagen har alltså bestått av:

- ogräsrensning nere vid båthuset, Oscar utklädd till bonde och jag till byggarbetare
- pannkakor
- morfars försök till att installera en antenn, därmed groda nummer 2
- morfar och jag var ute och körde på skogsvägen, det vill säga, inte en parkering --> FRAMSTEG!
- jag har introducerat Oscar i Fairy Tails magiska värld

I morgon ska vi ut och köra igen och sedan blir det antagligen en heldag vid båthuset, kanske även en sväng in till Mora. På lördag får jag sedan äntligen komma hem. YAY!

Nu ska jag nog strax sova, ska försöka titta klart på ett Fairy Tail avsnitt först, eftersom det dog mitt i...

// Vince



Inga kommentarer: