onsdag 24 september 2008

Brinellmaran

Imorse var man riktigt pigg. Sitter i köket och äter frukost, när Malin kommer in och frågar: Är du trött? och bara skrattar åt mig. Lyckades iallafall vakna till lite, och strax innan 9 var jag på skolan för att bli avprickad och hämta nummerlapp. Starten gick vid halv 10, då alla rusade iväg mot skogen.

Ca en timme och 20 minuter senare går jag i mål :D Lyckades ta mig runt hela, utan att stanna. (Gick en stund efter 7 km p g a vaderna). Nej, nu är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv :D

Snart ska iallafall jag och Marika till vårdcentralen, för att ta det där blodprovet vi skjutit upp. Ikväll ska jag bara vara hemma, ingen träning. Måste plugga till provet imorn. Men tror ändp jag kan ganska så mycket, eller hoppas på det iallafall x)

Hejs så länge!

Inga kommentarer: