tisdag 23 september 2008

Ett skepp kommer lastat!...

...Med vadå?
Med IFK!

Började dagen med ett ispass. Det kunde inte ha gått sämre! Duschade och åkte hem, för at sedan skynda iväg till bilden, där jag äntligen blev klar med mitt dumma kollage. Lunch, och sen historia, där vi inte gjorde så värst mycket. Ett 40 minuters hål, och sen spanska. Slutade vid halv 4.

Traskade hemåt, och satte mig vid teven. Skulle ha pluggat, men orkar bara inte. Pratade en stund med Emma på telefon, innan jag och Malin lagade mat, kyckling med ris, kokta grönsaker och morötter :) Mycket gott (Y) Strax efter 18 cyklade vi till Skogsvallen. Hade träningmatch mot Nässjö IF P15. Vi vann ganska så stort, och jag fick chansen att stå en av tre perioder. Det gick faktiskt helt okej, men har lyckats stuka, (om inte värre), mitt vänstra ringfinger, så att jag inte kan röra det, samt att det är blått och svullet oÓ Ska nog kolla upp det imorn (Y)

Imorn är det också dags för Brinellmaran. Vi ska nämligen springa 11 km.. Jag som aldrig sprungit längre än 5 km, kommer nog klara det utan problem (Y) NOT! Men ska iallafall göra ett försök.

Inga kommentarer: