måndag 29 september 2008

Vi gillar min rygg (Y)

Var riktigt trögstartad i morse. Inte alls på skolhumör.. Började iallafall dagen med estetisk verksamhet. Började med grafittiövningen, så slipper äntligen det där dumma kollaget. Efter det hade vi svenska, där vi bara jobbar med massa meningslösa saker. Lunch, och sedan matte. Har även investerat i en ny miniräknare, då våran mattelärare tvingar oss att skaffa än. Så nu har jag en extremt avancerad mojäng, menmen..

Efter matten var det gympa, där vi nu ska lära oss spela volleyboll de kommande veckorna. Ska blir riktigt kul faktiskt :D Hade ca 30 min styrka med bandygym, innan jag gav upp hoppet om min rygg.. SKITLIV! Fingret verkar dock vara helt, även om det fortfarande gör ont. Får se om det blir träning ikväll eller inte, beror på ryggen. Men kan ju alltid vara med på löpningen, och strunta i hoppen. Aja, får väl prata med Stefan sen.

Nu ska jag plugga geografi. Stort prov på torsdag, och jag vet knappt vad det är vi har jobbat med. Det har iallafall något med jordens början att göra.. Så får väl se hur det ska gå :S Slipper iallafall provet i engelska på onsdag, då alla bandyettor ska till Växsjö och ha någon träningsdag med andra idrottsgymnasier. Tror det kan bli riktigt kul :)

Nej, dags att plugga oÓ

Inga kommentarer: