tisdag 30 september 2008

Tisdag

Hoppade träningen igår pga ryggont. Bestämde mig för att vila även idag, så istället för ispass blev det sovmorgon till 10. Började då dagen med bild, för att sen äta lite lunch. Efter det hade vi historia, där vi påbörjade våra dramatiseringar. Min grupp, (Elin, Kärrbrink, Ekis, Antonio och jag), fick temat "Kvinnors situationer på medeltiden". Vi kom inte fram till något, förutom att den gifta kvinnan ska bära burka (Y) Vi hade håltimme, och sen spanska, som jag faktiskt tycker är riktigt kul, tro det eller ej :D

Gjorde ännu ett försök till att plugga geografi, det lyckades inte den här gången heller oÓ Det är sååå trååååkigt! Vid fem fixade Malin och jag iallafall lite mat, sen var det bara att tråka fram till sju, då det var dags att dra till Skogsvallen. Ispasset gick sådär halvbra. Har fortfarande ont i rygg och finger, men det var inte det som ställde till det. Utan istället blev det som vanligt, och nu sitter jag här och är ännu en gång arg och besviken på mig själv. Vet inte vad jag ska göra!?

Imorn är det iallafall ingen skola för min del :D Ska nämligen till Växsjö och träffa idrottsgymnasier från hela Småland. Alla som varit där tidigare säger att det var kanonkul, så får väl hoppas på att de har rätt! Missar dessutom provet på "Junk" i engelskan, får se när man får chansen att göra det.. Fick även tillbaka vårat samhällsprov idag. Jag hade lyckats skrapa ihop till ett VG, men hade lugnt kunnat göra bättre ifrån mig.. Men det får väl bli nästa gång (Y)

Nej, nu ska jag sluta skriva.. Emma ska nämligen slå en pling, och efter det måste jag nog sova.

POKNIS
(Puss och kram, nyp i stjärten)

Inga kommentarer: