lördag 20 september 2008

Det är dags nu...

Nu har jag bestämt mig! Det är dags att jag ger allt, så får det helt enkelt bära eller brista. Visa vad jag verkligen går för. Ni har gett mig chansen, så nu är det bäst att jag tar den också! Nej, nu är det dags att skärpa sig på allvar. Jag vet att jag har vad som krävs för att ta mig dit jag vill, så det är bara att börja jobba för det. Större delen av mitt liv består ändå av bandy, så det är lika bra att börja ta det seriöst och kämpa!

Skolan igår var inte så farligt. Alltid skönt med fredagar, speciellt då det är min tidigaste dag. Efter skolan var jag bara hemma och tog det lugnt, njöt av internet m.m. Strax efter 20 tog jag cyklen till Skogsvallen, för ett ispass med IFK. Gick faktiskt riktigt bra, men inte tillräckligt. Cyklade hem tillsammans med Lina, och fick chansen att prata lite med henne. Hemma efter 23 någon gång. Låg och halvsov framför teven en stund, innan jag beslutade mig för att nanna.

Vaknade idag vid 9. Enda sedan jag flyttade, har jag alltid vaknat mellan 8 och 9 när jag haft sovmorgon :S Eftersom jag inte kunde somna om, gick jag upp och käkade lite frulle. Satt vid teven en stund, innan jag bestämde mig för att ta tag i mitt stökiga rum. Än så länge har jag bara dammsugit, ska snart ta hand om alla kläder, som av någon konstig anledning alltid lyckas hamna på golvet x) Sitter även och väntar på att Emma ska ringa :D Vid 17 sen, ska jag till Pigalle, där jag ska stå i garderoben med IFK. Skojskoj.. Annars ska jag nog inte göra så mycket mer idag.

Imorn lär det inte heller blir så mycket, plugg möjligtvis. Har ett prov i samhäll på torsdag och ska skriva klart en engelska uppsats så fort som möjligt. Måste även läsa ut "Junk" innan onsdag. Så tror jag att vi har en spanska läxa också.. Men annars är det ganska lugnt :P Aja, nej, tillbaka till städningen..

Inga kommentarer: