måndag 23 februari 2009

Blogg

We are fighting dreamers.. osv..

Nu har Ellen tjötat på mig sedan i torsdags, så jag får väl ta och skriva ett litet inlägg.

Helgen bestod som vanligt av bandy. Sista seriematchen i lördags, vinst med 8-1 mot bandybyn. Tog också lagfoto samt individuella kort, vilka ni lär få se i något inlägg här framöver (Y) Igår var det match med F-15, vi fick stryk och jag var riktigt besviken på mig själv. Men det är bara att ladda om inför nästa träning eller match (Y)

Dagens höjdpunkt idag.. hmm.. Det måste ha varit när Hasse glömde mig och Malin på Skogsvallen efter träningen med bandygym. En spontan till Hasse (Y)

Annars har det inte hänt något intressant idag. Pratade EU på samhäll och satt vid datorn på geografin. Lunchen var inge vidare oO Datorn igen på svenskan, men jag och Aksel satt mest och jävlades med varann, så det blev inte så mycket gjort. Bombaderade även Ellen med sms, vi gillar x) Matten lika tråkig som vanligt. Började med volym och area av rätblock och cylindrar, woo-hoo

Snart är det dags för våran sista sena måndagsträning. Från och med nästa vecka ska vi träna från 18-19.30 alla tre dagar, eftersom vi är nästintill det enda laget som inte spelat klart för säsongen :D Underbart!

Nöjd nu Ellen?
BAKA!

3 kommentarer:

elleneriksson sa...

Våra sms-bomber äger! x)

JAG ÄR VÄLDIGT NÖJD! BAKA!

Vince sa...

ooh jaa x)

SUGOI, BAKA x)

elleneriksson sa...

BAKA JANAI! x)