lördag 28 februari 2009

Pluggis

Vinst igår. Så otrolig gött! Vi spelade verkligen bandy, och vann tillslut med 5-3. Det här var vi verkligen värda! Jag gjorde dessutom min bästa match den här säsongen, eller, den mot Waggeryd var inte helt fel den heller, trots förlust (Y) UNDERBART!

Idag blir det en riktig tråkdag. Har lovat mig själv att plugga i stort sett hela dagen. Svenska debatten, Engelska redovisning och reselogg, räkna Matte, samt göra en mindmap över Första Världskriget till Historian. SUCK! Ska även försöka få in lite städning och kanske också ett par avsnitt av Ouran High School Host Club (Y) Vi får se hur det går!

Ingen klassfest ikväll iallafall. Så sent som igår, hade vi fortfarande ingen lokal, idag vet jag inte hur det ligger till. Men jag känner mig inte alls sugen längre. Det är bara inse faktum, jag är ingen festprisse! Dessutom är det upp tidigt imorn för en heldag med IFK, angel, grillning och bara umgås och ha kul. Ser verkligen fram emot det :D

Inte mycket kvar av bandysäsongen nu. 21 dagar kvar till SM-finalen, och sedan är det slut. Förhoppningsvis går vi hela vägen, och avslutar säsongen på bästa möjliga sätt, med ett SM-Guld!

Nej, pluggdags (Y)

Inga kommentarer: