måndag 16 februari 2009

Helgen

Eftersom jag inte orkar skriva något om helgen, lånar jag Ellens fina lista (Y) x) Bortsett från detta hann jag även med att fira Sussie, samt umgås lite med pappa. Nu är det dock tillbaka till verkligheten. Idag bär det av till Nässjö.

Lördag-Söndag:
- Jag anländer på min faders pakethållare
-Middag
-Äta
- Ica Grytan
-1,5 L mjölk köpt på mitt kort
-Lös chokladpudding
-Skratt ledandes till gråt, andnöd och svenssonställning på hallgolvet
-Äta
-Inspelningar
-skrattattacker
-Kära medmänniska
-"Feta barn" i soffan
-Äta
-Elfen Lied
-Äta
-Snögubbsdemolering
-Två chokladfyllda "feta barn" på en stjärtlapp
-Musik
-Dela rund, stor säng
-Sova
-Väckta
av telefon, 40 min samtal fram till 04.00
-Sova igen
-Omedvetet fnissande i sömnen
-Frukost + lunch
-Elfen Lied
-Skratt och diskussioner
-Äta
-Naruto spel
-Äcklig godis
-Musik
-Until we meet again
-ELJO


2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Hahahahaa! Din lata jävel! x) Men lista är väldigt bra (Y) Helst då vi båda är två feta, chokladfyllda, otaku-barn!! xD

Vince sa...

menaru x) det enda vi gjorde var verkligen bara att äta oO x) hahahaha