fredag 27 februari 2009

Javisst

JAG ÄLSKAR BANDY!

Träningen imorse var redigt kul :D Även träningen igår, trots vår barnsliga målvaktstränare (Y) Iallafall..

Historia, där vi nu går igenom ryska revolutionen, samt ska börja med första världskriget.
Hamburgare till lunch, vi gillar (Y)
Matte, vi hatar! Vi går igenom allt så fort, och har därför en massa tal jag måste göra hemma nu. Inte får man hjälp heller.. Suck, börjar likna 9an oO
Svenska, där vi började med debatterna. Vi hann med de två andra, men våran debatt får vänta till på måndag. Då ska MOT-sidan, Aksel, Peder och jag, krossa FÖR-sidan, Elin, Zuff och Emelie. POWER, som Aksel så fint uttrycker det x)

Nu ska jag strax börja med lite mat. Ska testa något nytt, vårrullar (Y) Eller, nytt och nytt.. Nästintill iallafall. Om ca en timme är det Skogsvallen som gäller, där vi ska ha samling. Har nämligen match ikväll i Vetlanda mot Skirö. Tvivlar på att jag kommer få stå, men vi får se.

See ya!

Inga kommentarer: