tisdag 3 februari 2009

Måndag & Tisdag

Två träningar igår, två idag. Gött att vara igång igen :) Den enda som gått redigt bra var träningen med F-15 idag. A-lagets gick sådär, men lyckades ta igen mig på våra 10 minuter två mål på slutet (Y) Imorn är det morgonträning med bandygym. Inte särskilt taggad, speciellt då mitt finger ännu en gång inte funkar som det ska... Menmen, sånt som händer!

Idag hade vi även friluftsdag med skolan. Eftersom man inte anmält sig till något, hade man tre alternativ; 10 km(?) tipspromenad, Lövhult eller styrketräning. Men så dök det upp ännu ett alternativ igår kväll, så jag, Malin och Fillan hängde med bandygym till Vetlanda för att kolla på skol-SM. En oerhört spännande match, men tillslut blev det tyvärr förlust med 5-4. Surt, då brinellkillarna verkligen var värda att vinna!

Nu ska jag klunka i mig resten av mitt te, läsa igenom geografin och sedan sova. Känner att jag kan behöva någon extra timmes sömn inatt, speciellt då det är upp tidigt imorn (Y)

Oyasuminasai & Yoi yume o

Inga kommentarer: