onsdag 11 februari 2009

Tisdag

R.I.P ASUMA

Om "I taket lyser stjärnorna" var en snyftare, då var detta bra många gånger värre oO Gaaah, vad jag inte gillar din älskling för tillfället Ellen!

Rätt händelselös dag idag. Har mest blivit Naruto tittande. Hann även med lite bandy, då jag tränade med VSK. Gick sådär, men det är alltid lika kul att träffa laget :)

Episod 82 för tillfället. Därför blir det Naruto imorn också om jag ska hinna ifatt Ellen (Y) Inte mycket kvar nu ;) Blir även till att ta en sväng till Sura för att hälsa på farfar & Marianne. Ska bli trevlans.

Nej, nu ska jag kolla ännu ett avsnitt. Zelda verkar vilja att jag ska gå och lägga mig snart, eller så har jag gjort något dumt igen, då hon anföll mig igen. Inte okej.. Inte okej någonstans! "The Demon Cat from Hell" Ooh jaa x)

Vill bara tillägga, att det är väldigt skönt med lov! (Y)

3 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag sa ju att det var sorgligt!! Asuma<3

Hehe, Hidan är fortfarande min älskling. Och han kommer ju få igen för gammal ost kan jag säga!

Jäj för 82! Nu är du snart ifatt! :D

Vince sa...

har inte gråtit så mkt på länge oO

Hidan = störtskön, trots allt x)

avsnitt 90 nu, hinner med resten nu ikväll ska du se (Y)

elleneriksson sa...

Han är underbar! <3 Kärlek till honom!