tisdag 17 februari 2009

Tisdag

Dagen började med simning, eller, den skulle ha gjort det om våran klass hade varit senil. Nu blev det istället så att de två bowlingkillarna simmade, medan resten av klassen trodde att det var vanlig gympa, och spelade därför volleyboll. Menmen, sånt som händer. Skön att det inte blev av (Y)

Hål i två timmar. Rester från gårdagens kebabpizza till lunch, och sen bara chill. Hann med att se den 8e episoden av Kannazuki No Miko. Eftersom jag inte vill förstöra alltför mycket för Ellen, säger jag bara:

DET ÄR BARA SÅ FEL!

Fick allvarliga men oO Hinner dessutom inte se fortsättningen, så vet inte vad som ska hända nu..

Det är seriöst läskigt hur besatt man kan bli av tecknade serier, eller i mitt fall, anime. Det tackar vi Ellen för! TACK BAKA x) Men det är det värt (Y) *SUCK*

Iallfall.. Tillbaka till skolan vid 13 och hade datakunskap. Lika tråkigt som vanligt, men det är bra att lektionerna går rätt fort. Hade även spanska, där det egentligen inte blev så mycket gjort. Nu har jag slutat, och om ca 40 min kommer Lina, så bär det av på dubbelträning. Gick underbart bra igår, den bästa träningen på länge. Så ser verkligen fram emot det :D

Nu ska jag ta och äta lite, samt poppa min Japapan musik (Y) Lovely!

PS
Igår var det 6 månadersjubileum för mig som Nässjöbo. Tiden går läskigt fort oO Men måste tillägga att jag inte ångrat mig en sekund :D
DS

4 kommentarer:

elleneriksson sa...

Det är fan bra att jag finns! Annars skulle du vara en sån där tråkig anime-lös männsika. Du vet ;)

Jag ska försöka hinna ikapp dig, får kolla episod 4 nu då så är jag på gång iaf. (Y)

Japapanmusik in my heart!! x)

Vince sa...

det är verkligen så FEL oO

haha. ooh jaa, tänk vad mycket tid jag hade kunnat lagt ner på att göra vettiga saker om jag inte hade haft dig x)

men jag måste säga, det är så värt det!

elleneriksson sa...

Jag har sett episod 8 nu :S Jag tappade hakan! Shittans liksom! oO

Det är fan värt det! ;D

Vince sa...

jag lider verkligen med henne, men hon behöver väl inte förstöra precis allt för det!? oO

snacka om att leva sig inte i animens värld x) hahaha