onsdag 14 oktober 2009

Alla som inte dansar står stilla

Matematik förstör mitt liv oO
Speciellt nu när min onda hälft dissade mig för att plugga just detta djävulska påhitt!
IDIOTEN SOM UPPFANN MATEMATIKEN BORDE RULLAS I TJÄRA OCH FJÄDRAR FÖR ATT SEDAN TÄNDAS PÅ!

Förövrigt borde jag också plugga matte, men jag har fastnat, något som är liiite för vanligt från min sida -_-'

Istället har jag lovat min mattepluggande tvilling att jag ska skriva. I dagsläget har jag skrivit hela 44 sidor, vilket är helt sjukt egentligen oO
Sedan måste jag också hitta på ett bra ämne till historian samt kolla nya Bleach ^^

Men för tillfället pratar jag med Johannes om hur allt dåligt är skolans fel, med inriktning på trötthet (Y)
Och för att då komma till skolan. På engelskan började vi med vår uppsats där vi ska jämföra två spökhistorier. Tröök. Menmen.. På samhäll fortsatte vi med vår U-lands simulering.
Och vår mys-regering blev både omvalda, samt fick ta lån hos världsbanken :D
WOO-HOO.
Neverland is the place to be.
Piratpartiet (riktat mot Kapten Krok) hade inte en chans ^^
SAFT, UTBILDNING OCH SJUKVÅRD TILL ALLA! FREDAGSMYS TILL REGERINGEN!

Iallafall..
Är allmänt ritsugen också, så kanske är lite kreativ på det hållet dessutom ^^

Annars vill jag fortfarande döda de människor som stör mig mitt i musiken på Spotify T_T
Tyvärr har jag inte råd att betala 99kr i månaden för att slippa höra samma reklamklipp ca 30 gånger om dagen.. Även om det hade varit värt de -_-'

Missbruket för tillfället är Bee Gee's låt Stayin Alive samt Tiny Tim XD
HAPPY SONGS FOR A HAPPY PERSON ^^

Things that bother you, never bother me!
Fufufufufufufufufufufu

Jag har dessutom kaffeabstinens och fick idag tvinga i mig en kopp med snabbkaffe för att bli av med huvudvärken då en powernap på två timmar inte hjälpte. Jag har även lyckats utveckla en Gaara-abstinens :G

Respect the funk, or he will kill you!
HEH HEH HEH HEH HEH
Jag är fullt normal, hela dagen varje dag !

Från mig till er:

HAN VILL HA DIG! XD




FÖR EN BRA SAK!
Sänder en tanke till er!

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Du gnäller mycket känner jag... Jag känner för att döda dig faktiskt.. -_-''

GORGEOUS! :Z

Vince sa...

Men om du dödar mig, kan jag inte fortsätta skriva XD

Och ingen har sagt att du måste läsa min blogg, så skyll dig själv.
Skyll dig själv.
Skyll dig själv.

XD XD