fredag 30 oktober 2009

Hej tjo och klackarna i taket

Jaha, här var det dött. Anledning till det är att jag inte gjort något särskilt intressant den senaste veckan. För att dra det lite kort:'

Lördag - till Surahammar för att hälsa på farfar och Marianne, sedan tacos med la familia + la baka
Söndag - minns inte, vilket troligen innebär att jag inte gjorde något vettigt ^^
Måndag - åkte till Stockholm för att spendera 24 timmar på Cinderella
Tisdag - kom tillbaka från båtfärden, lekte med Gilligan på kvällen :T
Onsdag - traskade runt på stan med mamma, synundersökning, sushi och vaccination mot svininfluensan (har fortfarande ont i armen -_-' )
Torsdag - åkte tillbaka till Nässjö, hann vara hemma i ca 40 minuter innan jag traskade bort till stationen igen och begav mig till Tranås för att träna ^^
Fredag - kom hem från Tranås och ska strax iväg till Högland för att stå i garderoben

That's it ^^

Imorn bär det av till Sandviken för F-19 lägret. Sådär halvt taggad, men det är mest för att jag inte ser fram emot den långa tågresan -_-'
Men det ska ändå bli kul. 3 dagars bandylir i nya arenan. Fabulöst!

Nej, nu ska jag till Intersport och köpa tejp inför helgen sedan Högland.
Baj baj

Inga kommentarer: