tisdag 6 oktober 2009

I'm chanting as we speak

Tårframkallande filmer borde vara förbjudna i skolorna oO
Såg klart Schindlers List på historian och jag fick kämpa för att hålla tårarna inne. Dock när jag trodde att jag klarat det, kommer slutscenen där alla lägger stenar på Schindlers grav, och då brast det. Gaaah, vad jag älskar den filmen oO

Iallafall.. Var i Tranås och tränade igår, gick helt okej. Ser fram emot World Cup och seriepremiären något oerhört!

Kom hem i morse, hade tänkt sova, men struntade i det. Istället satt jag och lekte på Facebook ^^
Historian var det som sagt film och på gympan hade vi cirkelträning och avslappning.
Ett tips, från mig till er, ha aldrig avslappning på tom mage. *kurrar* -_-'

Ikväll är det träning med IFK. Men innan dess ska jag försöka plugga lite (Y)

2 kommentarer:

Lysa! sa...

åh schindlers list är braaa! :)

Det är med tranås du ska te wc va? kul! :) då ses vi ju!

Sköj me f19 också!!

Vince sa...

Massor med bra ^^

Jajemän :D Ni ska alltså dit!? Göttans (Y) ^^

F19 ja, det taggar vi också ;)