onsdag 21 oktober 2009

NI SKA KALLA MIG HERR GRIIIIIIIIIIS! AAAAAAAAAAH!

Dagens höjdpunkt var att vakna upp, dreglandes och tänka:
"Nu har jag sovit bort 2 timmar av mitt liv och det var så värt det."

POWERNAP EFTER SKOLAN SÄGER JAG BARA (Y)

Vad har annars hänt idag?
Träning med bandygym i morse. Stor is är underbart !
Engelska därefter. Vi skrev klart våra jämförelser av spökhistorier samt började läsa ny bok, "About a boy" som jag läste, på engelska desutom, för inte alltför längesedan. Men vad ska man göra?
Samhäll var inställd, så istället blev det en timmes hål och sedan fika tillsammans med SPAs före detta klassföreståndare som är mammaledig. Kakor, bullar och allmänt trevligt, innan det var slut för dagen.

Gick hem, såg nya Bleach och däckade sedan i sängen.. Resten vet ni ju redan !

Annars har jag inte gjort så mycket som är värt att nämna. Jag har skrivit lite, tv-tittat lite samt handlat. Marika och jag har precis stoppa in en lasagne i ugnen. MUMS!
Senare ska vi väl även smita ner till samlingssalen och nalla lite nybakat bröd (Y)



Det var en gång en liten fluga. Han hade blivit bortflugen. Han hade flugit bort. Han hade glömt bort sig själv i skogen.Han kom inte hem, flög in i ett träd och slog i huvudet. Och svimmade av. Nu finns han över allt. I alla hörn i alla hus. Överallt, i alla spindelnät. Inuti väggarna. Han kommer ta alla som inte är...

Jag tror det är den irriterande blomflugan som flyger runt i vårt kök oO
Marikas kommentar:
"VAD VILL DEN!?"

Nu har jag alltså fått med mordiska insekter också. Jag känner mig stolt !

Imorn är det historia igen och jag har fortfarande inget ämne -_-'
Dock funderar jag på
Ra-ra-rasputin
lover of the Russian queen.

Ja, precis.. Men det är bara min back-up än så länge ^^

Nyss fick jag dessutom lära mig ett nytt ord på engelska:
COLLYWOBBLES!
Kurr i magen.
Här delar vi med oss av den lilla kunskapen man har !

Nej, kanske dags att sluta nu innan det börjar gå för långt ^^
MY STOMACH IS COLLYWOBBELING!
(antagligen ett grammatikfel, men jag orkar inte)

TJOFLÖJT!

3 kommentarer:

elleneriksson sa...

Tar mitt ord va!? Din lilla jävel! :Z

XD

Vince sa...

Man ska dela med sig av sin kunskap!
Från oss alla till er alla..
I bring you COLLYWOBBLES XD

Anonym sa...

döda flugj*veln! haha