torsdag 22 oktober 2009

När rastlösheten inte finner några gränser: I BRING YOU SPONTAN-BILD-SPECIAL

Bara för att jag är med på KOSA-katalogen ^^
(högst upp i höger hörn på lagfotot, ni kan se en svart mössa)


Tha Wall in miniature ^^

Dagens utslagningsfråga: Hur många personer bor här?

Mycket viktiga böcker..ja..bortsett från spanskan vill säga !

GAAAH! Jag saknar dig oO

NALLE PUH <3

Mat i massor.. NOT ^^

Fullspäckat träningsschema

Gissa vilket schema som är mitt ^^

F-19 läger i SANDVIKEN

Jag har Big Ben på rummet !

Penis llaman vill ha DIG !

Självporträtt - så sant oO

Givande konversation (Y)

HEMMAKVÄLL IS THE SHIT

SPACE MONKEY- Don't touch the monkeys oO

Fågelskrämma..yeah..right..

LOVE IT

Steven är min vän !

Hemläxan ^^

5 kommentarer:

elleneriksson sa...

Steven är mycket bra! Helst med chokladpudding till! Det är en kombination som slår det mesta!

Fabulös Penis Llama må jag säga! Säg mig, vem är skaparen till den vackra, utsågade llama?

STOP TOUCHING THE MONKEYS!! :Z

Anonym sa...

Ha ha, hänger du ut morfars fina fågelskrämma på detta viset? Och mat ska du få när du kommer hem till mamsen! Puss!

Vince sa...

Steven har hjälpt mig genom många svåra tider !

Jag vet inte riktigt.. Tror det var någon konstnär på antiken, Elliuso Shionista XD

Vince sa...

Jag tänkte göra reklam för hans fina fågelskrämma (Y)
Den håller duvorna borta lika bra som en fågelholk ^^

Mat, det låter bra ;)
Pöss

elleneriksson sa...

Fabulöst må jag säga! Henne ska jag då skriva om på mitt arbete i historia! :Z