fredag 9 oktober 2009

Vad är det som klibbar i matteboken?

Jo, pythagoras sats!

Min lärare får priset för Dagens Citat XD
Jag dog 3 gånger om!

Dagen har bjudit på många skratt.
På engelskan fick vi 11 brott och vi skulle göra en lista av vilket som var värst och vilket som inte var så farligt. Det gapades och skreks i ett X antal minuter, men det blev bra till slut ^^
Vem döper sin katt till Birdie?
Da-dum. Da-dum. Da-dum.

I matkön kom vi fram till att vi ska hungerstreja utanför kommunfullmäktige då de har skurit ner på skolmaten.
"Hungriga elever skrämmer politiker!"
Tidningsrubriken i morgondagens SmT (Y)
MAT! MAT! MAT! MAT!

Svenskan blev som vanligt lite för mycket, men det skadar inte. Man ska ha kul på lektionerna ^^ Vi uppskattar även filmer där folk springer runt med stora löspenisar och sjunger (Y)
Antikens Grekland, jo vi tackar !

Jag är förövrigt klar med min essä, eller, jag skulle nog kalla den för Krönika T_T
SKITLIV!
Jag bara svamlade, men det blir lätt så (Y)
Nu ska jag snart äta och sedan ladda för en helg då jag ska göra ABSOLUT INGENTING!
Tagg på det !

IT'S TIME FOR FREDAGSMYS!

Tjohoffsans



http://www.metro.se/se/article/2008/03/03/07/5445-61/index.xml

IDIOTER! -_-'

Inga kommentarer: