tisdag 13 oktober 2009

Welcome to Neverland

SNÖ I OKTOBER!? WTF oO
Jag känner att världens undergång är nära..

Kom hem från Tranås för en stund sedan, för att mötas av ett snötäckt Nässjö.
NANI!? oO
Var min första tanke. Men nu funderar jag på att springa ut och ta ett kort för att ha som skrivbordsbild på datorn, just för att påminna mig själv att snön faktiskt existerar. Något jag ofta glömmer när december börjar närma sig, solen skiner, gräset är grönt och julkänslan ligger på minus. Tänk vad mycket det kortet skulle vara värt! En annan idé jag fick, var att springa ner och göra en snöboll. Sedan gömma undan den i frysen och när tiden är inne, kasta den på duvorna som tror sig äga min balkong.
HEH HEH HEH

Iallafall, om vi nu lägger snön på hyllan. Tranås igår som vanligt. Innan träningen hade vi möte om helgen samt utprovning av overall. Träningen i sig är väl egentligen inte värd att nämna, gick sådär okej-bra som vanligt ^^

Nu sitter jag som sagt hemma. Lyssnar på 80-talsmusik. LOVE IT!
Skolan börjar inte förrän ca 2 timmar. Woo-hoo!
Historia först, och jag har fortfarande inte en aning om vad jag ska göra arbete om -_-'
Sedan gympa, där det tydligen är dans som står på schemat. Det passar ju alldeles utmärkt ihop med min icke-existerande taktkänsla. Ooh jaa !

Jag funderar på om jag ska ta och sova en timme, troligtvis inte. Istället bestämmer jag mig för att sova efter skolan, vilket jag inte kommer göra. Och sedan när träningen börjar närma sig och tröttheten börjar ta över, tänker jag:
"Varför sov jag inte när jag hade chansen?"
Men sömn är överskattat, det kan vi göra i graven. Dock har jag planerat att göra annat då, så vi får se hur det blir med sömnen (Y)

Förövrigt uppskattar vi att de visar en bild på en palm, på Lokal-TV Jönköping. Sommar tänker jag, men så tittar jag ut genom fönstret.. Och ja, ni vet ju hur det ser ut där -_-'
Nej, men snö är trevligt!
Förhoppningsvis blir det is på Skogsvallen snart, om vädret planerar att hålla i sig ^^

Dagens I-landsproblem:
Varför visar de inget vettigt på TV när jag har sovmorgon?
SKITLIV!

Måste också påpeka hur jobbigt det är att vara bonde. Fy vad det är mycket att göra. Mjölka kor, plocka bananer, skörda och så grönsaker. Pfew.. Farmville har verkligen tagit över mitt liv ^^

Finns det något annat att skiva om?
Jo, jag vill döda Basshunter oO
Han förstör hela Spotify genom att göra reklam för sin nya skiva med dålig engelska.
KOROSU!
Dessutom är kaffet slut -_-'
Nu får det vara nog !

Fabulous darling! Absolutely fabulous!

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Du är en klagande kommunist! oO

Jag ska bussa Tonton på dig!
Henne kan du frysa in och kasta på duvorna! XD

Vince sa...

FRYST BACON XD

Tsunade-sama, look what Shizune did!
NANI oO *does the creepy face*
XDXD