fredag 30 januari 2009

Friday

Vill inget hellre än att följa med resten av laget till Stockholm imorn för toppmötet mot AIK. Men med risk för att smitta ner alla och för att dra ut på mitt tillfrisknande, stannar jag hemma och håller tummarna. Trots att det är ett par borta, tror jag verkligen vi kan ta dem. Vi är utan tvekan tillräckligt bra! Kommer antagligen vara nervös hela dagen imorn, gött (Y)

Studiedag idag, suttit hemma och läst i stort sett hela dagen. Nu ska jag försöka ta upp pluggandet, och börja på min "Rapport från Paris" i samhäll. Får se hur det ska gå. Lär rycka upp mig och gå ut och gå senare också, pallar inte att sitta hemma ännu en dag. Febern verkar iallafall vara helt borta, men det trodde jag igår också innan jag gick ut en sväng. Men få se. Ska fortsätta intala mig själv att jag är frisk och se till att jag är på benen på måndag igen (Y)

Har inte så mycket mer planerat i helgen. Blir till att pimpla te, käka C-vitamin och bara ta det lugnt...

...Är redan less på det oO

Inga kommentarer: