lördag 22 augusti 2009

Aragon luktar lik och potatis



Okej, först vill jag bara nämna att den här slår originalet XD



Sedan kan jag börja med att dra torsdagen lite snabbt ^^

Började 20 i 10 med matte B, (kommer faila totalt). Iallafall, vi fick information med mera.. Efter det hade vi historia med Christian och sedan var det slut för dagen ^^ Klockan 14 var det dock dags för Cooper som gick åt helvete. Ska antagligen göra ett nytt försök om en vecka (Y)
Hem och ladda för träningen med IFK istället, som gick betydligt bättre. Intervaller och hopp, körde slut på mig och det kändes. Men det var riktigt kul :D

Fredagen började med innebandy. Turnering vill säga, mitt lag vann alla matcher ^^
Har fått bekräftat att jag slipper läsa Tyska då det krockar med bandyn, vilket är oerhört skönt !
Hem och duscha, sedan engelska där vi fick berätta om sommaren, (riktig klassiker), samt göra två övningar. Lunch och sedan svenska där vi genast satte igång att läsa bok T_T
Men men..

Slutade kvart i två då det bara av hemåt till en tom lägenhet. Marika åkte nämligen hem i torsdags då hon varit förkyld hela veckan..
Iallafall, tog det lugnt en stund innan det var dags att tvätta. Då dyker plötsligt Malin och Sandra upp med grattiskramar och en liten humorbok. De hade även med sig middag, sushi, som man fick smaka lite av. Det pratades på friskt. Sandra och jag diskuterade även bandy, medan Malin sprang runt och hälsade på alla i Boendet. Efter någon timme åkte de vidare. Var riktigt kul att träffa dem :D

Senare på kvällen kom även mamma, Lenny och lilla Nova förbi eftersom de var på väg till Västerås. Så det blev pizza och lite mys innan de åkte vidare.
Efter det tog jag en sväng till Hemmakväll, där jag träffade Sandra och Malin än en gång. Fick skjuts hem och sedan blev det Bleach och godis ^^

Bästa födelsedagen på länge måste jag säga ! :D

Idag, lördag, däremot, har det varit riktigt lugnt. Nördat PS2 och Bleach ^^ Ska alldeles strax börja skriva ner Ellens och min historia så vi kan komma igång (Y)
Sitter även och tittar på Anchorman, filmen som innehåller ett av filmhistoriens roligaste citat XD





"I know that, one day, Veronica and I are gonna get married on top of a mountain. And there's going to be flutes playing and trombones and flowers and garlands of fresh herbs. And we will dance till the sun rises. And then our children will form a family band. And we will tour the countryside, and you won't be invited!"

HILARIOUS XD


Iallafall.. Slut för idag ^^






Även detta är humor på hög nivå XD

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

HAHAHHAHAHA JAG AVLIDER!!! XD
FAN VAD JAG ÄLSKAR INTERNSKÄMT!!! BWAHAHAHAHAHAHHA!!! XDXDXD

Vince sa...

INTERNSKÄMT IS THE SHIT XD

PENIS LLAMA XD