söndag 16 augusti 2009

Sista veckan i gurkstan

Efter min och Ellens helgalna natt samt ca 3 timmars sömn i söndag/måndags, tog jag mig hem till mamma. Där nördade jag Yakuza 2 resten av dagen och blev betuttad i huvudkaraktären, Kazuma Kiryu ^^



Tisdagen blev det snabbvisit till UM för att ta sista sprutan. Skönt att ha det bakom sig nu (Y)

Onsdag har jag inget minne av, men kan tänka mig att den spenderades framför Playstation ^^
Var nog över en sväng till pappa och packade ihop alla grejer (Y)

På torsdagen blev det först en sväng till tandläkaren där jag fick sätta i en tjockare tråd. Har fortfarande lite småont i tänderna T_T Jag fruktar för nästa gång då jag ska få räls där uppe oO
Hann också med att traska runt lite på stan. Det inhandlades två spel samt två pannband (Y) Bara för att jag inte orkar med massor av folk T_T
Blev även en sväng ut till Onoff, där jag skaffade mig en ny och större hårddisk. Jag känner mig som en stammis ^^

Fredag och dags att fira syster och mig. Fullt fart, men det får man leva med.
Natten spenderades genom att först titta på Naruto-filmen "Bonds". Den var sådär..
Hann också med att se hela "Muteki Kanban Musume" eller "Ramen Fighter Miki" som den heter på engelska.

Den roligaste serien jag set på länge XD Speciellt,
KAYAHARA-SENSEI XD
http://www.youtube.com/watch?v=q8weaDGvV04


Tyckte i vilket fall som helst att det inte var någon idé at sova, så jag satt vaken till halv 7 på morgonen då Ellen tittade förbi. Runt 7 kom sedan pappa och farfar för att hämta upp mig och sedan bar det av till Nässjö.

Kom fram strax efter 11. Handlade, packade in och åt. Sedan blev det till att hejdå.
Spenderade kvällen med at börja packa upp och städa lite. Men det slutade med att jag satt och nördade Need for Speed Underground istället.
Dock blev det läggdags redan innan 22, då jag somnande mitt i ett race. Ett tillfälle för mig att använda uttrycket:
"Jag råkade somna framför ratten"

Gick upp vid halv 12 i morse. Sedan dess har jag gjort lite allt möjligt. Fortsatt med uppackningen, jobbat med farmen på Facebook och städat i köket efter mormors undanplockning av allt innan sommaren -_-'
Sitter nu och gör ingenting, tagit paus från allt ^^
Men lär väl snart börja igen (Y)

Imorn är det träningsläger med bandygym. Is- och barmarkspass !
Vilken tur att man har hållit igång hela sommaren då... Eller inte T_T
Men det får väl gå som det går, har bara mig själv att skylla.
FIHGTO! FIGHTO! FIGHTO!
som vi brukar säga (Y)

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

"Råkade somna framför ratten." jag avled när du skrev det till mig! XD

Kazuma är ju inte lite het! oO Men jag är fortfarande ledsen över Night... Det gör ont, det gör jävligt ont!

Något annat som gör ont, mina tänder som tandläkarna har borrat sönder!! Du sa att jag inte visste något om smärta... But I do! HEH HEH HEH HEH HEH HEH!!!

Jag hatar att gå upp tidigt, turns me to the low blood pressure beast. Men för dig så gör jag det gärna! Du som tog en överdos på kräftskivan och jag fick gonorré.. Tänk, Rick kanske har hjärn-klamydia!! :O Du måste ta tag i detta!

Nej vad jag skriver jag ska tillbaka till min bananfarm. Du vill ligga med mig men det går inte!

Vince sa...

Jag skuttar gärna kring i dans
men jag har tappat takten
jag ser den inte någonstans
Var katten har jag lagt den?


Jag blev själv förvånad när jag upptäckte att min inte längre rörde sig oO

Jag fångade en räv en dag
men räven gled ur näven
Fast lika glad för det är jag
men gladast är nog räven


Kazuma är hetare än hetast ^^
I wanna have his babies...Well...Kind of XD

Tandläkaren is the place to be! Och du vet inget om smärta förrän du testa limma fast ett X antal kilo metall i käften oO

Jag hatar också att gå upp tidigt. Speciellt då jag seriöst har ett morgonhumör värre än Tsunades T_T

I promise! Jag ska lämna in Rick till första bästa klamydian. Och kräftskivan skulle vi hålla tyst om oO

Hej hå, hej hå,
hej hå, hej hå
Vi från vår gruva gå

Visslar

Hej hå, hej hå,
hej hå, hej hå
Hej hå, vi från vår gruva gå