onsdag 19 augusti 2009

Två år kvar, jag har bara två år kvar...

Min kropp är döende och jag ser ut som ett misshandelfall med två stora blåmärken på högerarmen som inte går att täcka med t-shirt T_T
SKITLIV

Första skoldagen iallafall. Började vid halv 9, samlades i ett klassrum med den nya klassen, som består av 3 killar och ett X antal tjejer oO
Iallafall.. Våra klassföreståndare är klockrena. Bengt, som är född i Västerås. Nu är vi alltså 3 västeråsare på skolan ^^ Han ska jag ha i tyska och svenska, och sedan Jenny, som vi ska ha i engelska. Och klassen i sig är nog helt okej (Y) Så det kan nog bli bra ^^

Dagen bestod iallafall av att Bengt och Jenny drog igenom alla regler samt uppdaterade oss i allt det nya. SPB och SPC slutade runt 11, men våra lärare insisterade på att göra allt för att hålla kvar oss till 14, då alla egentligen skulle slutat oO Eller som Jenny uttryckte det:
"Hålla-kvar-eleverna-så-länge-som-möjligt-innan-de-slår-oss-leken"

Efter lunch började vi iallafall planera klassdagen. Istället för att göra något själva, ska vi försöka nolla ena ettan ^^ Så vi har kommit på en massa roliga idéer! Får hoppas att det tackar ja till inbjudan bara (Y)

Vi blev tillslut släppta vid halv två då det bar av hemåt.

Satt och läste lite "Bloody Monday" samt kollade Bleach. Dock somnade jag vid halv fem för att sedan vakna igen en timme senare.
Det är jobbigt att gå i skolan T_T
Fixade i ordning lite mat och efter det tog Marika och jag en promenad. Svängde förbi Pelle där vi satt och kollade friidrott samt pratade en stund, hämtade även upp våra SM-guld tröjor ^^
Hem och kolla mer friidrott, dricka te och äta glass.

Nu är det snart läggdags. Sovmorgon till 20 i 10 ^^
Matte och historia, sedan slut för dagen ! Klockan 14 är det dock Cooper dags med bandygym T_T
Får se om kroppen håller först...

Nej, ännu en Bleach episod och sedan läsa ^^

Inga kommentarer: