söndag 9 augusti 2009

Bebis sover på balkongen i natt

Onsdag till fredag var jag barnvakt åt busarna Karlsson ute i Hökåsen. Vi badade i poolen, kollade hajar på Animal Planet samt youtube i massor. Har insett att jag hatar sköldpaddor, men bortsett från det, var det riktigt kul att umgås med killarna :)
Centrera
Fredagen blev nördkväll hemma hos Ellen. Skulle egentligen skrivit på vår historia, men det blev Naruto, roliga klipp och Bleach istället ^^

Gårdagen blev heldag i Surahammar. Träffade farbror Tony för första gången på evigheter. Blev även förälskad hans och Amirs nymfparakit Tigger.
Mat och prat i massor blev det iallafall, mycket trevligt må jag säga (Y)

I natt blev det inte mycket sömn på grund av ett visst småsyskon som vägrade sova oO
Det borde vara förbjudet för bebisar att skrika på nätterna!
Lyckades iallafall få ett par timmars sömn och steg upp runt lunch ^^

Senare åkte jag och mamma ut till OnOff för att köpa min dator. Han heter Boris, med smeknamnen "Mini" och "Mini-Me", och är min nya vapendragare och BFF. Förhoppningsvis ska vi kunna komma överens ^^
Fick även min Japanska ordbok samt sista Twilight-boken som jag beställt för ett par veckor sedan ^^
HÄR SKA LÄSAS!

Ikväll funderar vi på att åka och bada i Gropen, får se om det blir av. Beror lite på skrikhals där nere ! Ännu senare blir det nog till att nörda hos, my evil twin sister, igen x)
Lalalala lala

Nej, nu ska jag fortsätta leka med Boris ^^
ALOHA



BORISFAKTA ^^

Inga kommentarer: